O produktu


SlimOffice je kompletní ekonomický systém pod Windows (Klient/Server aplikace) s databázovým strojem Microsoft SQL Server.
Tento modulární systém se především vyznačuje přehledným a srozumitelným ovládáním, vysokou rychlostí zpracování informací a značnou otevřeností.

  • Otevřený modulární systém s maximální provázaností programových modulů.
  • Uživatelsky přívětivé, přehledné a snadno pochopitelné ovládání.
  • Serverová část pracuje ve všech běžných síťových prostředích pod Windows, klientská část je plně 32bitová aplikace pro OS Windows.
  • Vysoká přizpůsobivost nejrůznějším zvyklostem a prostředím uživatelů.
  • Použitelnost pro podnikatelské subjekty, příspěvkové i neziskové organizace.
  • Podpora pro distribuované zpracování a přenos dat (vazba provozovny - centrála) formou on-line propojení pomocí VPN, internetu, modemu.
  • Otevřenost pro import a export dat z/do jiných programových systémů.
  • Přímé propojení na e-shop (B2B a B2C obchod).
  • Vysoký počet rozborových a statistických sestav.
  • Střediskové a zakázkové členění dokladů.
  • Možnost práce v několika oblastech současně.
  • Možnost využití automatizace procesů.
  • Rychlé vyhledávání a vyhodnocování informací.
  • Propracovaný systém přístupových práv a hesel uživatelů systému.
  • Podpora pro více jazykových variant dokladů a účetních sestav.
  • Snadné přizpůsobení většiny dokladů a sestav potřebám uživatele.
  • Podrobná kontextová nápověda.
  • Multiverze - možnost vedení účetní a ostatní evidence pro neomezený počet firem.
  • Neustálé zdokonalování a rozšiřování systému.

 SlimOffice

 

Co může očekávat uživatel systému SlimOffice:

  • před zakoupením systému:
    Pro důkladné ověření funkcí systému poskytuje firma SLIM zákazníkovi  bezplatně demoverzi celého informačního systému.
    Dále nabízí nezávaznou a bezplatnou konzultaci a předvedení funkčnosti celého systému ve firmě SLIM nebo přímo na pracovišti zákazníka.
    Sestavení návrhu rozpočtu na pořízení informačního systému včetně potřebné výpočetní techniky.
  • ihned po zakoupení systému:
    Důkladné zaškolení všech uživatelů systému, včetně uživatelské příručky v elektronické podobě, která je součástí programu. 
    Návrh metodiky zpracování účetních a ostatních dokladů v souladu se zaváděným informačním systémem.
    Nastavení parametrů systému tak, aby maximálně vyhovoval zvyklostem a potřebám firmy zákazníka.
    Doporučení a eventuelně dodávka a instalace potřebné výpočetní a kancelářské techniky, včetně projektu a instalace počítačové sítě.
    Účast při "najíždění" informačního systému, spolupořizování prvních dokladů.
  • po zavedení systému:
    Bezplatná služba hot-line (telefonické, e-mailové konzultace 8-15.30h)
    Pravidelné informace o novinkách v systému (rozšíření funkcí, zapracování legislativních úprav...)
    Pravidelný účetní a metodický dozor.
    Spoluúčast při roční účetní uzávěrce, při inventurách.
    Záruční i mimozáruční servis výpočetní techniky.
    Promptní servisní zásah v případě havárie (podle vzdálenosti až do jedné hodiny)
    V případě potřeby postupné zavádění dalších programových modulů.
    Zprostředkování poradenské činnosti daňových poradců a auditorů