Výměna certifikátu EET v programu SlimOffice

11.11.2019

Před třemi lety byla zavedena elektronická evidence tržeb a všichni ti, kdo do této první vlny vstoupili, museli vygenerovat své certifikáty, bez kterých by EET nefungovalo. Právě v těchno dnech platnost certifikátů vyprší a proto je potřeba se zaměřit na včasnou výměnu starého certifikátu za nový.

Platnost certifikátu EET si ověříte na webových stránkách www.daneelektonicky.cz

Více informací o výměně certifikátů EET se dočtete zde:

https://www.etrzby.cz/cs/Vymena-certifikatu

Zde je přímo návod, jak vygenerovat nový certifikát:

http://epodpora.mfcr.cz/cs/seznam-okruhu/eet--certifikaty/navod-jak-vygenerovat-certifikat-4418

Po výměně certifikátu je potřeba provést nahrání souboru *.p12 do složky SlimEET v aktuální instalaci programu SlimOffice. Cestu naleznete v Parametry a servis – Parametry – Nastavení klienta – editace – záložka Ostatní – EET – Privátní certifikát. V případě, že má soubor s novým certifikátem jiný název či jiné heslo, než ten původní, nezapomeňte změnit cestu či heslo v položce Privátní certifikát (viz. obr.).

 

V případě, že si na výměnu certifikátu netroufáte, rádi Vám v této věci pomůžeme. Pro případnou pomoc, prosím, zadejte požadavek do HelpDesku (Nápověda – HelpDesk).

 

 

Nařízení GDPR a ochrana dat ve SlimOffice

Informační systém SlimOffice je připraven Vám pomoci s ochranou osobních údajů a plnit požadavky nařízení GDPR.
S pomocí modulu GDPR budete mít přehled o zpracování osobních údajů, o tom jaká data a za jakým účelem shromažďujete.
číst dál >>

CreditCheck ve SlimOffice

Máte problémy s neplatiči?
Chcete jednoduše prověřit obchodní partnery přímo ve SlimOffice?
... máme pro Vás řešení !
Zjistěte kredibilitu klientů automaticky a hned, eliminujte finanční rizika, šetřete čas.
číst dál >>

Elektronická evidence tržeb - přehled fází

Vybíráme pro vás to podstatné z webu www.etrzby.cz 

Podnikatelé se budou do EET postupně zapojovat takto:
v 1. fázi - od 1. prosince 2016 - ubytovací a stravovací služby,
ve 2. fázi - od 1. března 2017 - maloobchod a velkoobchod,
ve 3. fázi - od 1. března 2018 - ostatní činnosti vyjma těch ve 4. fázi, například svobodná povolání, doprava, zemědělství,
ve 4. fázi - od 1. června 2018 - vybraná řemesla a výrobní činnosti.

Od září 2016 mohou podnikatelé žádat o autentizační údaje!

Před zahájením evidence tržeb musí všichni podnikatelé, kterých se evidence týká, požádat o tzv. autentizační údaje. „Jedná se o první a důležitý krok k evidenci tržeb. Je důležité, aby podnikatelé své žádosti nenechávali na poslední chvíli,“ zdůraznil ministr financí Andrej Babiš.

O autentizační údaje mohou podnikatelé žádat od 1. září 2016. „Zažádat si o ně podnikatelé, nebo jejich zplnomocnění zástupci, mohou buď elektronicky na Daňovém portálu, kdy jim budou zaslány do datové schránky, nebo osobně na libovolném územním pracovišti finančních úřadů, kde je podnikatel obdrží na místě v zapečetěné obálce,“ vysvětlila náměstkyně ministra financí pro daně a cla Alena Schillerová.

číst dál >>